Автор: Сервіс “Tengo”
12.05.2021
views
248077  переглядів
shares
235

Ідентифікація за допомогою фото на сайті Tengo

Пройти фотоідентифікацію клієнти компанії можуть при заповненні заявки на отримання позики. Такий спосіб верифікації дозволяє збільшити свої шанси на отримання позики, але не є обов'язковим у 100% випадків.

Обов'язковою фотоідентифікація може бути для клієнтів, які запитують велику суму позики та не є постійними споживачами кредитів Tengo.

Про те, як пройти ідентифікацію за допомогою BankID ви можете прочитати за посиланнями:

Ідентифікація з BankID

Як пройти ідентифікацію на Tengo за допомогою телефону?

Оберіть суму і термін позики на калькуляторі. Натисніть "Отримати кредит" та зареєструйтеся в особистому кабінеті.

Вгорі форми заявки натисніть "Ідентифікація з фото" і оберіть тип документа, з яким будете проходити ідентифікацію — паспорт старого зразка або ID-карта та натисніть "Продовжити".

Дозвольте сервісу доступ до камери у вікні, що відкрилося на екрані телефону. Якщо ви помилково натиснули "Заборонити", докладну інструкцію про те, як знову дозволити доступ до камери читайте за посиланням.

Зробіть селфі з паспортом на першій сторінці. Зручніше це буде робити на фронтальну камеру. Якщо у вас немає фронтальної камери або одна з камер не працює, докладну інструкцію про те, як пройти ідентифікацію в такому випадку ви можете прочитати за посиланням. Також важливо зробити фото якісним, щоб можна було визначити текст на документі.

Після того, як ви зробили фото, ви можете або натиснути "перефотографувати" і зробити його повторно, або якщо фото відповідає якості — натиснути "Продовжити". Далі вам потрібно зробити фото паспорту, відкритого на сторінці реєстрації, та натиснути "Продовжити".

Дочекайтеся виконання ідентифікації та продовжуйте процес отримання позики.

Як пройти фотоідентифікацію на Tengo з комп'ютера?

  1. Оберіть суму і термін позики на калькуляторі.
  2. Натисніть "Отримати кредит" та зареєструйтеся в особистому кабінеті.
  3. Вгорі форми заявки натисніть "Ідентифікація з фото".
  4. За допомогою телефону відскануйте QR-код на екрані комп'ютера. Оберіть тип документу, з яким будете проходити ідентифікацію — паспорт старого зразка або ID-картка, та натисніть "Продовжити".
  5. Дозвольте сервісу доступ до камери у вікні, що відкрилося на екрані телефону. Якщо ви помилково натиснули "Заборонити", докладну інструкцію про те, як знову дозволити доступ до камери читайте за посиланням.
  6. Зробіть селфі з паспортом на першій сторінці. Зручніше це буде робити на фронтальну камеру. Якщо у вас немає фронтальної камери або одна з камер не працює, докладну інструкцію про те, як пройти ідентифікацію в такому випадку ви можете прочитати за посиланням. Також важливо зробити фото якісним, щоб можна було визначити текст на документі.
  7. Після того, як ви зробили фото, ви можете або натиснути "перефотографувати" і зробити його повторно, або якщо фото відповідає якості — натиснути "Продовжити".
  8. Далі вам потрібно зробити фото паспорту, відкритого на сторінці реєстрації, та натиснути "Продовжити".
  9. Після цього сервіс запропонує вам або повернутися до десктопної версії, щоб продовжити процес отримання кредиту з комп'ютера, або залишитися і дозаповнити анкету з телефону.

Якщо ви продовжили заповнювати заявку з телефону, у верхній частині екрану ви побачите підтвердження ідентифікації — "Ідентифікація виконана".

Якщо ви повернулися до десктопної версії, щоб продовжити з комп'ютера, закрийте вікно сканування QR-коду за допомогою хрестика у верхньому правому куті.

Якщо ви закрили це вікно до моменту проходження ідентифікації — перезавантажте сторінку, щоб оновити статус фотоідентифікації.

Що робити, якщо не вдається пройти ідентифікацію через MI browser?

Якщо ви проходите ідентифікацію за допомогою MI browser і у вас на екрані з'являється помилка "Неможливо пройти ідентифікацію", вам потрібно:

  1. Зайти у браузер Google Chrome на своєму телефоні.
  2. Перейти за посиланням https://tengo.ua/login
  3. Авторизуватися в особистому кабінеті.
  4. Натиснути кнопку "Ідентифікація з фото".

Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся в форму заявки на сторінці Контакти або за телефоном 0443370037 з 8:00 до 22:00.