ЗМІНИТИ НА РОСІЙСЬКУ МОВУ
+38 044 337 00 37
(08:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
  • Особливості кредитування
    • Кредитні канікули
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промо-код
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
    • Кредитні канікули
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промо-код
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
  • Як погасити кредит
    • Через Приват 24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
    • Через Приват 24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
  • Допомога
  • Блог
  • Акції
  • Контакти
  • РУС
ЗМІНИТИ НА РОСІЙСЬКУ МОВУ
+38 044 337 00 37
(08:00 - 20:00)
  1. Tengo
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Tengo

Популярні питання

    • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?

      Для оформлення заявки потрібно вибрати суму і термін позики на спеціальному калькуляторі, вказати особисті дані і підписати електронний договір СМС-кодом. Після виконання цих дій гроші відразу надійдуть на рахунок.

    • Які документи потрібні для отримання кредиту?

      Для отримання кредиту вам буде потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер.

    • Які довідки необхідні і чи є необхідність у довідці про доходи?

      Для оформлення кредиту в Тенґо довідка про доходи не вимагається. Позики видаються без зайвих перевірок і паперової тяганини. Потрібні тільки документи, що засвідчують особу і банківська картка.

    • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?

      На вказаний в анкеті номер мобільного надійде повідомлення зі статусом вашої заявки. Аналогічне повідомлення буде надіслано на електронну пошту. Гроші надійдуть на картку відразу після підписання електронного договору.

    • Яка сума доступна для нових клієнтів і скільки можна користуватися позикою?

      При першому кредитуванні можна отримати на карту до 20 000 гривень з терміном погашення до 30 днів. Максимальна сума позики — 20 000 гривень.

    • Що таке фотоідентифікація та як її пройти?

      Наш сервіс запитує вашу персональну фотографію для того, щоб ідентифікувати особу та запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою ваших документів. Це можна зробити прямо на нашому сайті, під час заповнення анкети на кредит. У верхній частині екрану ви побачите розділ "Ідентифікація з фото". Подальші дії детально описані за посиланням:

      Ідентифікація з фото

    • Як оформлюється кредитна угода?

      Кредитний договір затверджується електронним підписом по завершенню процедури оформлення кредиту. Документ включає розділи з описом умов кредитування, порядку погашення боргу, прав і обов'язків кредитора і позичальника.

    • Чи можу я скасувати свою заявку?

      Відмовитися від мікропозики можна тільки в процесі її оформлення. Після перерахування грошей на картку, цей процес вже незворотній.

    • Чи можна отримати відразу кілька кредитів?

      У Tengo не можна одночасно користуватися декількома позиками. Подати заявку на новий кредит можна тільки після погашення поточного.

    • У мене погана кредитна історія. Чи можу я отримати кредит?

      Наша компанія видає кредити клієнтам з відкритим і закритим простроченням, які хочуть погасити старі борги і поліпшити кредитну історію.

    • Чому мені відмовили в кредиті?

      Найбільш поширеними причинами відмови вважається вік і громадянство. Ми видаємо кредити громадянам України віком від 18 до 65 років. Заявка також може бути відхилена через помилки в анкеті, проблеми з банківською карткою, наявність великої кількості прострочень по кредитах в інших компаніях.

    • На які цілі можна отримати позику?

      Тенґо видає кредити на будь-які потреби. Мета оформлення кредиту не впливає на результат розгляду заявки.

    • Чи можу я отримати гроші в борг у Tengo, якщо вже маю кредит в іншій компанії?

      Так, але тільки якщо заборгованість по іншому кредиту не критична. Надання доказів платоспроможності буде перевагою.

    • Як оформити повторний кредит?

      Після успішного погашення першого кредиту оформити повторний займ можна протягом 5 хвилин. Для цього необхідно подати заявку, підтвердити картку і підписати електронний договір. Повторно реєструватися і заповнювати анкету не потрібно. Для усіх клієнтів кредитний ліміт 20 000 гривень.

    • Через який час можна подавати заявку на нову позику?

      Оформити повторний кредит можна відразу після погашення поточної позики. У разі відхилення заявки дата можливого повторного звернення визначається індивідуально. Лист з датою буде відправлений на ваш e-mail.

    • Скільки триває процедура оформлення кредиту?

      При першому зверненні позичальник отримує гроші на картку через 15 хвилин після подачі заявки, при наступних — через 5 хвилин.

    • Що таке промо-код?

      Промо-код — це спеціальний код, який надає позичальникові можливість знизити процентну ставку по кредиту шляхом застосування знижки. Промо-коди розігруються в акціях і розіграшах, відправляються постійним клієнтам в індивідуальних розсилках.

      Детальніше про промо-коди Тенґо

    • Система не приймає промо-код. Що робити?

      Зверніть увагу на термін дії знижки, можливо він вже закінчився. Якщо промо-код не прострочений і ви правильно ввели комбінацію, зверніться в службу підтримки нашої компанії. Телефон можна знайти в розділі Контакти.

    • Хто може отримати кредит в Tengo?

      Оформити позику може громадянин України віком від 18 до 65 років.

    • Чи можу я не виконувати дію електронного договору? Наскільки він є законним?

      Електронний договір прирівнюється до звичайного паперового договору з мокрою печаткою і має точно таку ж юридичну силу. Детальніше дана інформація описана на офіційному сайті НБУ за посиланням.

    • Як змінити номер телефону в Тенго?

      Для того, щоб поміняти номер телефону, вам потрібно перейти за посиланням та скористатися формою зміни номеру: https://tengo.ua/change-phone

      До форми потрібно прикріпити свіже фото з паспортом в руках.

    • Навіщо мені включати геолокацію? Та що робити, якщо я випадково заборонив доступ?

      Геолокація на Тенго при отриманні кредиту – це обов'язкова функція, яка дає можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо ви випадково заборонили доступ до геолокації – читайте тут.

    • Як авторизуватися на сайті з BankID?

      Для авторизації на сайті за допомогою BankID НБУ, оберіть суму і термін на калькуляторі, перейдіть в форму заявки, натисніть на кнопку "Авторизуватись за допомогою BankID", на сайті BankID оберіть банк, клієнтом якого ви є, авторизуйтесь та дочекайтеся повернення на анкету клієнта на нашому сайті.

      Детальніше про авторизацію тут.

    • Як можна повернути позику?

      Кредит можна оплатити онлайн карткою в особистому кабінеті і без авторизації на сайті.123

      Детальніше про погашення Увійти до особистого кабінету та сплатити

    • Можна погасити позику іншою банківською карткою?

      Так, здійснювати платежі по кредиту можна будь-якою банківською карткою. Головне знати її реквізити: номер, термін дії та CVV-код. Також потрібно мати при собі мобільний телефон, на який будуть приходити SMS для підтвердження оплати.

      Сплатити зараз

       

    • Чи можна повернути кредит достроково?

      Ви можете погасити позику в будь-який час: повністю або частково. У разі дострокового погашення кредит вам обійдеться дешевше, оскільки відсотки за позикою в Тенґо нараховуються щодня протягом усього періоду користування коштами.

      Додаткова комісія за дострокове погашення не стягується.

      Мінімальна сума платежу через особистий кабінет становить 10 грн. Подібне обмеження встановлено платіжним сервісом. Таким чином, якщо сума заборгованості по позиці складає менше 20 грн., ви не зможете здійснити частковий платіж. Потрібно буде перераховувати всю суму відразу.

    • Чи є конкретно встановлені дати повернення кредиту?

      Терміни погашення кредитної заборгованості прописані в договорі. Користуватися позикою Tengo можна не довше 30 днів.

    • Що буде якщо я не поверну гроші вчасно?

      Насамперед ми дзвонимо клієнтам, щоб з'ясувати причину прострочення і допомогти знайти вихід із ситуації. Всім позичальникам, які не можуть повернути кредит вчасно, пропонується пролонгація. Якщо клієнт не відповідає на дзвінки і не здійснює платежі по кредиту тривалий час — ми передаємо справу колекторам.

    • Виникли форс-мажорні обставини. Можна отримати відстрочку по кредиту?

      Всі позичальники Тенґо можуть продовжити термін дії кредитного договору на 3, 7 і 15 днів. Підключивши пролонгацію, ви також можете погасити частину тіла кредиту. Продовжити договір можна після сплати фіксованого комісії і фактично нарахованих відсотків.

      Детальніше про пролонгацію

       

    • Можна отримати нову позику при наявності заборгованості по попередньому кредиту?

      Оформлення нового кредиту можливо лише після погашення попереднього.

    • Чи можна пролонгувати перший займ?

      Так, продовжувати термін дії кредитних угод можуть як нові, так і постійні клієнти Tengo. Пролонгація дозволяє користуватися кредитом без нарахування пені та штрафів. У Тенґо, продовжуючи термін дії договору, можна не тільки погасити процентний борг за минулий період, а й повернути частину тіла кредиту. Підключення пролонгації можливо після сплати разової комісії.

      Детальніше про пролонгацію

       

    • Які акції в Тенґо діють на постійній основі?

      Акція "Перший кредит під 0,01%" для нових клієнтів діє на постійній основі. Для клієнтів, які звернулися в Тенґо повторно, доступна програма лояльності. Згідно умов, при повторному зверненні максимальна сума кредиту збільшується до 20 000 гривень. Крім того, ми пропонуємо індивідуальні промо-коди на знижки, регулярно проводимо акції та розіграші цінних призів. Детальну інформацію про промо-коди можна знайти тут.

    • Навіщо потрібно створювати особистий кабінет?

      Особистий кабінет — це персональна сторінка позичальника, на якій зберігаються його особисті дані, інформація про кредитну заборгованість та нараховані відсотки. В особистому кабінеті можна підключити пролонгацію, здійснити платіж по кредиту, подати заявку на повторний займ.

    • Обов'язково вводити номер телефону та імейл при реєстрації?

      Так, перевірка контактів — це один з етапів верифікації даних. Крім того, на мобільний телефон і на пошту відправляється рішення по кредитній заявці та повідомлення з проханням погасити кредит (у разі прострочення).

    • Довго немає відповіді по кредиту. Що робити?

      СМС з рішенням могло не дійти до вас через проблеми з мобільним зв'язком. Перевірте електронну скриньку, можливо лист загубився в папці Спам. Оновлення форми заяви: якщо ви перейдете на новий етап оформлення позики, значить - відповідь позитивна. Вирішити проблему також можна, зателефонувавши на гарячу лінію.

    • Я отримаю рішення по кредиту в повідомленні чи по дзвінку?

      Відповідь приходить в СМС і на електронну пошту. Після цього вам потрібно буде підписати договір і дочекатися зарахування коштів на картку.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства – 04107, м. Київ, Шевченківський район, вул. Багговутівська, буд. 17-21;

      - на адресу електронної пошти Товариства - info@tengo.ua.

      - за номером телефону +38 044 337 00 37. 

    • Як ви захищаєте дані клієнтів?

      Tengo працює тільки з захищеними серверами і каналами зв’язку. Ми використовуємо дані клієнтів тільки за цільовим призначенням і гарантуємо повну конфіденційність.

      Ми не зберігаємо в базі даних реквізити карток клієнтів і користуємося послугами тільки сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard і Liqpay Приватбанку. Такі сервіси відповідають PCI DSS — спеціальному міжнародному стандарту захисту даних.

      Додаючи картку в особистий кабінет ви вказуєте її номер, термін дії та тризначний код не на сайті Тенґо, а на сторінці платіжної системи. У наш сервіс потрапляє тільки токен і маска картки — перші шість і останні дві цифри. За цими реквізитами неможливо здійснити оплату або зняти гроші.

      Видалити картку з особистого кабінету можна в будь-який момент. Однак якщо вам знову коли-небудь знадобиться кредит, доведеться додавати її заново.

      Доступ до особистого кабінету повинні мати тільки ви. Нікому не повідомляйте логін і пароль для входу на вашу сторінку.

    • На яку карту можна отримати кредит?

      Оформити позику можна на будь-яку діючу картку Visa або MasterCard, видану українським банком.

      Додавати картку в особистий кабінет потрібно вже при першому зверненні в компанію. Після проведення верифікації та схвалення кредиту на неї будуть зараховані кошти.

      Додати картку можна також через вкладку Всі картки в меню особистого кабінету. Один з рахунків повинен бути основним. На нього будуть перераховуватися кошти під час оформлення кредитів.

    • Що таке верифікація картки і навіщо її проходити?

      Верифікація проводиться для того, щоб підтвердити, що картка належить саме позичальнику. В ході процедури на рахунку буде заблокована 1 гривня, в результаті чого ви отримаєте повідомлення від свого банку. У призначенні платежу буде вказано секретний код, який потрібно ввести на сайті Тенґо. Це дозволить нам переконатися, що ви оформлюєте кредит на свою картку і бачите рахунок.

      Дізнатися код можна:

      • в SMS;
      • використовуючи інтернет-банкінг;
      • зателефонувавши в службу підтримки фінустанови.

      Код складається з шести символів і фіксується після зірочки. Після введення комбінації гроші на рахунку розблокуються.

    • Чи можна оформити кредит на карту іншої людини?

      Умовами кредитування Тенґо дозволено використання тільки своєї картки для отримання позики. Якщо ви отримаєте позику на чужу картку, то в разі невиконання кредитних зобов'язань такий вчинок буде розцінюватися як шахрайська дія. Це може призвести до кримінальної відповідальності.

      Ми наполегливо рекомендуємо своїм клієнтам використовувати для отримання кредитних коштів тільки ті картки, які оформлені на їхні імена.

    • Чи можу я оформити кредит на карту свого найближчого родича?

      Ні, тому що відповідальність за ваші кредитні зобов'язання повинні нести саме ви. Реєструючись, ви повинні вказувати в анкеті тільки свої особисті дані. Контакти родичів потрібні лише для того, щоб ми могли зв'язатися з вами в разі непередбачених обставин.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Свідоцтво №16103409 ІК №176 про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 14.07.2016 р Всі документи доступні за посиланням
    • Про Tengo
    • Калькулятор кредиту
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога
    • Акції
    • Блог

    © 2016 - 2023 ТОВ «Мілоан»

    Loader
    Онлайн чат