(08:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
  • Особливості кредитування
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
    • Як отримати кредит
    • Пролонгація
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
  • Як погасити кредит
    • Через Приват 24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
    • Через Приват 24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
  • Допомога
  • Блог
  • Акції
  • Контакти
(08:00 - 20:00)

© 2016 - 2023 ТОВ «Мілоан»

  1. Tengo
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Tengo

Популярні питання

    • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?

      Для оформлення заявки потрібно вибрати суму і термін кредиту на спеціальному калькуляторі, вказати особисті дані і підписати електронний договір СМС-кодом. Після виконання цих дій гроші відразу надійдуть на рахунок.

    • Які документи потрібні для отримання кредиту?

      Для отримання кредиту вам буде потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер.

    • Які довідки необхідні і чи є необхідність у довідці про доходи?

      Для оформлення кредиту в Tengо довідка про доходи не вимагається. Кредити видаються без зайвих перевірок і паперової тяганини. Потрібні тільки паспорт громадянина України і банківська картка.

    • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?

      На вказаний номер мобільного надійде повідомлення зі статусом заявки. Аналогічне повідомлення буде надіслано на електронну пошту. Гроші надійдуть на картку відразу після підписання електронного договору.

    • Яка сума доступна для нових клієнтів і скільки можна користуватися кредитом?

      При першому кредитуванні можна отримати на карту до 15 000 гривень з терміном погашення до 90 днів. Максимальна сума для повторного кредиту 23 000 гривень.

    • Що таке фотоідентифікація та як її пройти?

      Наш сервіс запитує вашу персональну фотографію для того, щоб ідентифікувати особу та запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою ваших документів. Це можна зробити прямо на нашому сайті, під час заповнення анкети на кредит. У верхній частині екрану ви побачите розділ "Ідентифікація з фото". Подальші дії детально описані за посиланням:

      Ідентифікація з фото

    • Як оформлюється кредитна угода?

      Кредитний договір затверджується електронним підписом по завершенню процедури оформлення кредиту. Документ включає розділи з описом умов кредитування, порядку погашення боргу, прав і обов'язків кредитора і позичальника.

    • Чи можу я скасувати свою заявку?

      Відмовитися від мікрокредиту можна в процесі її оформлення. Також позичальник має право відмовитися від договору про споживчий кредит письмовим зверненням не пізніше 14 днів з моменту підписання договору. Розірвати договір можна тільки з поверненням одержаних кредитних коштів та сплатою комісії за надання кредиту у повному обсязі та процентів за період з дня одержання коштів до дня їх повернення.

    • Чи можна отримати відразу кілька кредитів?

      У Tengo не можна одночасно користуватися декількома кредитами. Подати заявку на новий кредит можна тільки після погашення поточного.

    • У мене погана кредитна історія. Чи можу я отримати кредит?

      Наша компанія видає кредити клієнтам з відкритим і закритим простроченням, які хочуть погасити старі борги і поліпшити кредитну історію.

    • Чому мені відмовили в кредиті?

      Найбільш поширеними причинами відмови вважається вік і громадянство. Ми видаємо кредити громадянам України віком від 18 до 65 років. Заявка також може бути відхилена через помилки в анкеті, проблеми з банківською карткою, наявність великої кількості прострочень по кредитах в інших компаніях.

    • На які цілі можна отримати кредит?

      Тенго видає кредити на будь-які потреби. Мета оформлення кредиту не впливає на результат розгляду заявки.

    • Чи можу я отримати гроші в борг у Tengo, якщо вже маю кредит в іншій компанії?

      Так, але тільки якщо заборгованість по іншому кредиту не критична. Надання доказів платоспроможності буде перевагою.

    • Як оформити повторний кредит?

      Після успішного погашення першого кредиту оформити повторний кредит можна протягом 5 хвилин. Для цього необхідно подати заявку, підтвердити картку і підписати електронний договір. Повторно реєструватися і заповнювати анкету не потрібно. Кредитний ліміт збільшується до 23 000 гривень.

    • Через який час можна подавати заявку на новий кредит?

      Оформити повторний кредит можна відразу після погашення поточного кредиту. У разі відхилення заявки дата можливого повторного звернення визначається індивідуально. Лист з датою буде відправлений на ваш e-mail.

    • Скільки триває процедура оформлення кредиту?

      При першому зверненні позичальник отримує гроші на картку через 15 хвилин після подачі заявки, при наступних — через 5 хвилин.

    • Що таке промокод?

      Промокод — це спеціальний код, який надає позичальникові можливість знизити процентну ставку по кредиту шляхом застосування знижки. Промокоди розігруються в акціях і розіграшах, відправляються постійним клієнтам в індивідуальних розсилках.

      Детальніше про промокоди Тенго

    • Система не приймає промокод. Що робити?

      Зверніть увагу на термін дії знижки, можливо він вже закінчився. Якщо промокод не прострочений і ви правильно ввели комбінацію, зверніться в службу підтримки нашої компанії. Телефон можна знайти в розділі Контакти.

    • Хто може отримати кредит в Tengo?

      Оформити кредит може громадянин України віком від 18 до 65 років.

    • Чи можу я не виконувати дію електронного договору? Наскільки він є законним?

      Електронний договір прирівнюється до звичайного паперового договору з мокрою печаткою і має точно таку ж юридичну силу. Детальніше дана інформація описана на офіційному сайті НБУ за посиланням.

    • Як змінити номер телефону в Тенго?

      Для того, щоб поміняти номер телефону, вам потрібно перейти за посиланням та скористатися формою зміни номеру: https://tengo.ua/change-phone

      До форми потрібно прикріпити свіже фото з паспортом в руках.

    • Навіщо мені включати геолокацію? Та що робити, якщо я випадково заборонив доступ?

      Геолокація на Тенго при отриманні кредиту – це обов'язкова функція, яка дає можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо ви випадково заборонили доступ до геолокації – читайте тут.

    • Як авторизуватися на сайті з BankID?

      Для авторизації на сайті за допомогою BankID НБУ, оберіть суму і термін на калькуляторі, перейдіть в форму заявки, натисніть на кнопку "Авторизуватись за допомогою BankID", на сайті BankID оберіть банк, клієнтом якого ви є, авторизуйтесь та дочекайтеся повернення на анкету клієнта на нашому сайті.

      Детальніше про авторизацію тут.

    • Як можна повернути кредит?

      Кредит можна оплатити онлайн карткою в особистому кабінеті і без авторизації на сайті.

      Детальніше про погашення Увійти до особистого кабінету та сплатити

    • Можна погасити кредит іншою банківською карткою?

      Так, здійснювати платежі по кредиту можна будь-якою банківською карткою. Головне знати її реквізити: номер, термін дії та CVV-код. Також потрібно мати при собі мобільний телефон, на який будуть приходити SMS для підтвердження оплати.

      Сплатити зараз

       

    • Чи можна повернути кредит достроково?

      Ви можете погасити кредит в будь-який час: повністю або частково. У разі дострокового погашення кредит вам обійдеться дешевше, оскільки відсотки за кредит в Тенго нараховуються щодня протягом усього періоду користування коштами.

      Додаткова комісія за дострокове погашення не стягується.

      Мінімальна сума платежу через особистий кабінет становить 10 грн. Подібне обмеження встановлено платіжним сервісом. Таким чином, якщо сума заборгованості по кредиту складає менше 20 грн., ви не зможете здійснити частковий платіж. Потрібно буде перераховувати всю суму відразу.

    • Чи є конкретно встановлені дати повернення кредиту?

      Терміни погашення кредитної заборгованості прописані в договорі. Користуватися кредитом Tengo можна не довше 90 днів.

    • Що буде якщо я не поверну гроші вчасно?

      Насамперед ми дзвонимо клієнтам, щоб з'ясувати причину прострочення і допомогти знайти вихід із ситуації. Всім позичальникам, які не можуть повернути кредит вчасно, пропонується пролонгація. Якщо клієнт не відповідає на дзвінки і не здійснює платежі по кредиту тривалий час — ми передаємо справу колекторам.

    • Виникли форс-мажорні обставини. Можна отримати відстрочку по кредиту?

      Всі позичальники Тенго можуть продовжити термін дії кредитного договору на 3, 7 і 15 днів. Підключивши пролонгацію, ви також можете погасити частину тіла кредиту. Продовжити договір можна після сплати фіксованого комісії і фактично нарахованих відсотків.

      Детальніше про пролонгацію

       

    • Можна отримати новий кредит при наявності заборгованості по попередньому кредиту?

      Оформлення нового кредиту можливо лише після погашення попереднього.

    • Чи можна пролонгувати перший кредит?

      Так, продовжувати термін дії кредитних угод можуть як нові, так і постійні клієнти Tengo. Пролонгація дозволяє користуватися кредитом без нарахування пені та штрафів. У Tengo, продовжуючи термін дії договору, можна не тільки погасити процентний борг за минулий період, а й повернути частину тіла кредиту. Підключення пролонгації можливо після сплати разової комісії.

      Детальніше про пролонгацію

       

    • Які акції в Тенго діють на постійній основі?

      Акція "Перший кредит під 0,01%" для нових клієнтів діє на постійній основі. Для клієнтів, які звернулися в Тенго повторно, доступна програма лояльності. Згідно умов, при повторному зверненні максимальна сума кредиту збільшується до 23 000 гривень. Крім того, ми пропонуємо індивідуальні промокоди на знижки, регулярно проводимо акції та розіграші цінних призів. Детальну інформацію про промокоди можна знайти тут.

    • Навіщо потрібно створювати особистий кабінет?

      Особистий кабінет — це персональна сторінка позичальника, на якій зберігаються його особисті дані, інформація про кредитну заборгованість та нараховані відсотки. В особистому кабінеті можна підключити пролонгацію, здійснити платіж по кредиту, подати заявку на повторний кредит.

    • Обов'язково вводити номер телефону при реєстрації?

      Так, перевірка контактів — це один з етапів верифікації даних. Крім того, на мобільний телефон відправляється рішення по кредитній заявці та повідомлення з проханням погасити кредит (у разі прострочення).

    • Довго немає відповіді по кредиту. Що робити?

      СМС з рішенням могло не дійти через проблеми з мобільним зв'язком. Перевір електронну скриньку, можливо лист загубився в папці Спам. Оновлення форми заяви: якщо ти перейдеш на новий етап оформлення кредиту, значить - відповідь позитивна. Вирішити проблему також можна, зателефонувавши на гарячу лінію.

    • Я отримаю рішення по кредиту в повідомленні чи по дзвінку?

      Відповідь приходить в СМС і на електронну пошту. Після цього вам потрібно буде підписати договір і дочекатися зарахування коштів на картку.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства – 04107, м. Київ, Шевченківський район, вул. Багговутівська, буд. 17-21;

      - на адресу електронної пошти Товариства - info@tengo.ua.

      - за номером телефону +38 044 337 00 37. 

    • Як ви захищаєте дані клієнтів?

      Tengo працює тільки з захищеними серверами і каналами зв’язку. Ми використовуємо дані клієнтів тільки за цільовим призначенням і гарантуємо повну конфіденційність.

      Ми не зберігаємо в базі даних реквізити карток клієнтів і користуємося послугами тільки сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard і Liqpay Приватбанку. Такі сервіси відповідають PCI DSS — спеціальному міжнародному стандарту захисту даних.

      Додаючи картку в особистий кабінет ви вказуєте її номер, термін дії та тризначний код не на сайті Тенґо, а на сторінці платіжної системи. У наш сервіс потрапляє тільки токен і маска картки — перші шість і останні дві цифри. За цими реквізитами неможливо здійснити оплату або зняти гроші.

      Видалити картку з особистого кабінету можна в будь-який момент. Однак якщо вам знову коли-небудь знадобиться кредит, доведеться додавати її заново.

      Доступ до особистого кабінету повинні мати тільки ви. Нікому не повідомляйте логін і пароль для входу на вашу сторінку.

    • На яку карту можна отримати кредит?

      Оформити кредит можна на будь-яку діючу картку Visa або MasterCard, видану українським банком.

      Додавати картку в особистий кабінет потрібно вже при першому зверненні в компанію. Після проведення верифікації та схвалення кредиту на неї будуть зараховані кошти.

      Додати картку можна також через вкладку Всі картки в меню особистого кабінету. Один з рахунків повинен бути основним. На нього будуть перераховуватися кошти під час оформлення кредитів.

    • Що таке верифікація картки і навіщо її проходити?

      Верифікація проводиться для того, щоб підтвердити, що картка належить саме позичальнику. В ході процедури на рахунку буде заблокована 1 гривня. Після успішної процедури верифікації сума на рахунку розблокується.

    • Чи можна оформити кредит на карту іншої людини?

      Умовами кредитування Тенго дозволено використання тільки своєї картки для отримання позики. Якщо отримаєш кредит на чужу картку, то в разі невиконання кредитних зобов'язань такий вчинок буде розцінюватися як шахрайська дія. Це може призвести до кримінальної відповідальності.

      Ми наполегливо рекомендуємо своїм клієнтам використовувати для отримання кредитних коштів тільки ті картки, які оформлені на їхні імена.

    • Чи можу я оформити кредит на карту свого найближчого родича?

      Ні, тому що відповідальність за ваші кредитні зобов'язання повинні нести саме ви. Реєструючись, ви повинні вказувати в анкеті тільки свої особисті дані.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Свідоцтво №16103409 ІК №176 про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 14.07.2016 р Всі документи доступні за посиланням
    • Про Tengo
    • Калькулятор кредиту
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога
    • Акції
    • Блог

    © 2016 - 2023 ТОВ «Мілоан»

    Loader
    Онлайн чат