Служба турботи

(09:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
  • Особливості кредитування
    • Як отримати кредит
    • Як користуватись кредитом Tengo
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
    • Як отримати кредит
    • Як користуватись кредитом Tengo
    • Як отримати промокод
    • Ідентифікація через BankID
    • Ідентифікація з фото
    • Геолокація Тенго
  • Як погасити кредит
    • Через Приват24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
    • Через сайт EasyPay
    • Через Приват24
    • Через термінал Приватбанку
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Погашення через EasyPay
    • Через сайт EasyPay
  • Допомога
  • Акції
  • Блог
  • Контакти

Служба турботи

(09:00 - 20:00)

© 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

  1. Tengo
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Tengo

Популярні питання

    • Що потрібно для оформлення заявки на кредит?

      Для оформлення заявки потрібно вибрати суму і термін кредиту на спеціальному калькуляторі, вказати особисті дані і підписати електронний договір СМС-кодом. Після виконання цих дій гроші відразу надійдуть на рахунок.

    • Які документи потрібні для отримання кредиту?

      Для отримання кредиту потрібно мати паспорт громадянина України та ідентифікаційний номер.

    • Які довідки необхідні і чи є необхідність у довідці про доходи?

      Для оформлення кредиту в Tengо довідка про доходи не вимагається. Кредити видаються без зайвих перевірок і паперової тяганини. Потрібні тільки паспорт громадянина України і банківська картка.

    • Як я можу зрозуміти, що мій кредит схвалено?

      На вказаний номер мобільного надійде повідомлення зі статусом заявки. Якщо додана електронна пошта, то на неї надійде аналогічне повідомлення. Гроші надійдуть на картку відразу після підписання електронного договору.

    • Яка сума доступна для нових клієнтів і скільки можна користуватися кредитом?

      При першому кредитуванні можна отримати на карту до 17 000 гривень. Максимальна сума для повторного кредиту 30 000 гривень. На калькуляторі можна обрати бажаний строк користування, загальний термін погашення до 360 днів.

    • Що таке фотоідентифікація та як її пройти?

      Наш сервіс запитує твою персональну фотографію для того, щоб ідентифікувати особу та запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою твоїх документів. Це можна зробити прямо на нашому сайті, під час заповнення анкети на кредит. У верхній частині екрана ти побачиш розділ "Ідентифікація з фото". Подальші дії детально описані за посиланням:

      Ідентифікація з фото

    • Як оформлюється кредитна угода?

      Кредитний договір затверджується електронним підписом по завершенню процедури оформлення кредиту. Документ включає розділи з описом умов кредитування, порядку погашення боргу, прав і обов'язків кредитора і позичальника.

    • Чи можу я скасувати свою заявку?

      Скасувати заявку на кредит можна тільки в процесі її оформлення. Позичальник має право відмовитися від договору про споживчий кредит письмовим зверненням не пізніше 14 днів з моменту підписання договору. Розірвати договір можна тільки з поверненням одержаних кредитних коштів та сплатою комісії за надання кредиту у повному обсязі, комісію за обслуговування кредиту в нарахованій частині та процентів за період з дня одержання коштів до дня їх повернення.

    • Чи можна отримати відразу кілька кредитів?

      У Tengo не можна одночасно користуватися декількома кредитами. Подати заявку на новий кредит можна тільки після погашення поточного.

    • У мене погана кредитна історія. Чи можу я отримати кредит?

      Наша компанія видає кредити клієнтам з відкритим і закритим простроченням, які хочуть погасити старі борги і поліпшити кредитну історію.

    • Чому мені відмовили в кредиті?

      Найбільш поширеними причинами відмови вважається вік і громадянство. Ми видаємо кредити громадянам України віком від 18 до 70 років (при користуванні послугами компанії вперше). Заявка також може бути відхилена через помилки в анкеті, проблеми з банківською карткою, наявність великої кількості прострочень по кредитах в інших компаніях.

    • На які цілі можна отримати кредит?

      Тенго видає кредити на будь-які потреби. Мета оформлення кредиту не впливає на результат розгляду заявки.

    • Чи можу я отримати гроші в борг у Tengo, якщо вже маю кредит в іншій компанії?

      Так, але тільки якщо заборгованість по іншому кредиту не критична.

    • Як оформити повторний кредит?

      Після успішного погашення першого кредиту оформити повторний кредит можна протягом 5 хвилин. Для цього необхідно подати заявку, підтвердити картку і підписати електронний договір. Повторно реєструватися і заповнювати анкету не потрібно. Кредитний ліміт збільшується до 30 000 гривень.

    • Через який час можна подавати заявку на новий кредит?

      Оформити повторний кредит можна відразу після погашення поточного кредиту. У разі відхилення заявки дата можливого повторного звернення визначається індивідуально. Лист з датою буде відправлений на твій e-mail, якщо електронна пошта була підтверджена.

    • Скільки триває процедура оформлення кредиту?

      При першому зверненні позичальник отримує гроші на картку через 15 хвилин після подачі заявки, при наступних — через 5 хвилин.

    • Які акції в Тенго діють на постійній основі?

      Нові клієнти можуть оформити перший кредит зі сплатою 0,01% в день протягом першого розрахункового періоду. Для клієнтів, які звернулися в Тенго повторно, доступна програма лояльності. При повторному зверненні максимальна сума кредиту збільшується. Крім того, ми пропонуємо індивідуальні промокоди на знижки, регулярно проводимо акції та розіграші цінних призів. Детальну інформацію про промокоди можна знайти тут.

    • Що таке промокод?

      Промокод — це спеціальний код, який надає позичальникові можливість знизити процентну ставку по кредиту шляхом застосування знижки. Промокоди розігруються в акціях і розіграшах, відправляються постійним клієнтам в індивідуальних розсилках.

      Детальніше про промокоди Тенго

    • Система не приймає промокод. Що робити?

      Зверни увагу на термін дії знижки, можливо він вже закінчився. Якщо промокод не прострочений і ти правильно вводиш комбінацію, звернись в службу підтримки нашої компанії. Телефон можна знайти в розділі Контакти.

    • Хто може отримати перший кредит в Tengo?

      Оформити кредит може громадянин України віком від 18 до 70 років.

    • Чи можу я не виконувати умови електронного договору? Наскільки він є законним?

      Електронний договір прирівнюється до звичайного паперового договору з мокрою печаткою і має точно таку ж юридичну силу. Детальніше дана інформація описана на офіційному сайті НБУ за посиланням.

    • Як змінити номер телефону в Тенго?

      Для того, щоб поміняти номер телефону, потрібно перейти за посиланням та скористатися формою зміни номера: https://tengo.ua/change-phone

      До форми потрібно прикріпити свіже фото з паспортом в руках.

    • Навіщо мені включати геолокацію? Та що робити, якщо я випадково заборонив доступ?

      Геолокація на Тенго при отриманні кредиту – це обов'язкова функція, яка дає можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо випадково заборонив доступ до геолокації – читай тут.

    • Як авторизуватися на сайті з BankID?

      Для авторизації на сайті за допомогою BankID НБУ, вибери суму і термін на калькуляторі, перейди в форму заявки, натисни на кнопку "Авторизуватись за допомогою BankID", на сайті BankID вибери банк, клієнтом якого ти є, авторизуйся та дочекайся повернення на анкету клієнта на нашому сайті.

      Детальніше про авторизацію тут.

    • Як можна повернути кредит?

      Кредит можна оплатити наступними способами:


      1. Через особистий кабінет за допомогою картки;
      2. Онлайн без входу до особистого кабінету;
      3. У терміналах ПриватБанку або через сервіс Приват24;
      4. За допомогою терміналів та вебсайту Easypay

      Детальніше про погашення

    • Можна погасити кредит іншою банківською карткою?

      Так, здійснювати платежі по кредиту можна будь-якою банківською карткою. Головне знати її реквізити: номер, термін дії та CVV-код. Також потрібно мати при собі мобільний телефон, на який будуть приходити SMS для підтвердження оплати.

      Сплатити зараз

       

    • Чи можна повернути кредит достроково?

      Ти можеш погасити кредит в будь-який час: повністю або частково. У разі дострокового погашення кредит тобі обійдеться дешевше, оскільки відсотки за кредит в Тенго нараховуються щодня протягом усього періоду користування коштами.

      Додаткова комісія за дострокове погашення не стягується.

      Мінімальна сума платежу через особистий кабінет становить 10 грн. Подібне обмеження встановлено платіжним сервісом. Таким чином, якщо сума заборгованості по кредиту складає менше 20 грн., то не можна здійснити частковий платіж. Потрібно буде перераховувати всю суму відразу.

    • Чи є конкретно встановлені дати повернення кредиту?

      Терміни погашення кредитної заборгованості прописані в договорі. Користуватися кредитом Tengo можна не довше 360 днів.

    • Що буде якщо я не поверну гроші вчасно?

      Насамперед ми телефонуємо клієнтам, щоб з'ясувати причину прострочення і допомогти знайти вихід із ситуації. Якщо клієнт не відповідає на дзвінки й не здійснює платежі по кредиту тривалий час — ми передаємо справу колекторам.

    • До котрої краще проводити оплату по кредиту?

      Платежі, здійснені після 23:50, можуть бути зараховані платіжною системою вже наступного дня. В такому випадку платіж може вважатися несвоєчасним, відповідно зарахування відбудеться з усіма наслідками передбаченими кредитним договором. Радимо планувати оплату заздалегідь, аби уникнути можливих незручностей.

    • Навіщо потрібно створювати особистий кабінет?

      Особистий кабінет — це персональна сторінка позичальника, на якій зберігаються його особисті дані, інформація про кредитну заборгованість та нараховані відсотки. В особистому кабінеті можна здійснити платіж по кредиту та подати заявку на повторний кредит.

    • Обов'язково вводити номер телефону при реєстрації?

      Так, перевірка контактів — це один з етапів верифікації даних. Крім того, на мобільний телефон відправляється рішення по кредитній заявці та повідомлення з проханням погасити кредит (у разі прострочення).

    • Довго немає відповіді по кредиту. Що робити?

      СМС з рішенням могло не дійти через проблеми з мобільним зв'язком. Перевір електронну скриньку, можливо лист загубився в папці Спам. Оновлення форми заяви: якщо ти перейдеш на новий етап оформлення кредиту, значить - відповідь позитивна. Вирішити проблему також можна, зателефонувавши на гарячу лінію.

    • Я отримаю рішення по кредиту в повідомленні чи по дзвінку?

      Відповідь приходить в СМС і на електронну пошту. Після цього тобі потрібно буде підписати договір і дочекатися зарахування коштів на картку.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства – 04107, м. Київ, Шевченківський район, вул. Багговутівська, буд. 17-21;

      - на адресу електронної пошти Товариства - info@tengo.ua.

    • Як повідомити про помилку на сайті Tengo?

      Якщо знайшов помилку на вебсайті, у мобільному застосунку Tengo або в листі, то направляй скриншот з нею на пошту info@tengo.ua. А ми направимо тобі промокод зі знижкою за допомогу!

    • Як ви захищаєте дані клієнтів?

      Tengo працює тільки з захищеними серверами та каналами зв’язку. Ми використовуємо дані клієнтів тільки за цільовим призначенням і гарантуємо повну конфіденційність.

      Ми не зберігаємо в базі даних реквізити карток клієнтів і користуємося послугами тільки сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard і Liqpay ПриватБанку. Такі сервіси відповідають PCI DSS — спеціальному міжнародному стандарту захисту даних.

      Додаючи картку в особистий кабінет ти вказуєш її номер, термін дії та тризначний код не на сайті Тенго, а на сторінці платіжної системи. У наш сервіс потрапляє тільки токен і маска картки — перші шість і останні чотири цифри, тому дані твоєї картки у безпеці.

      Доступ до особистого кабінету повинен мати тільки ти. Нікому не повідомляй код для входу на твою сторінку.

    • На яку карту можна отримати кредит?

      Оформити кредит можна на будь-яку діючу картку Visa або MasterCard, видану українським банком.

      Додавати картку в особистий кабінет потрібно вже при першому зверненні в компанію. Після проведення верифікації та схвалення кредиту на неї будуть зараховані кошти.

      Додати картку можна також через вкладку Всі картки в меню особистого кабінету. Один з рахунків повинен бути основним. На нього будуть перераховуватися кошти під час оформлення кредитів.

    • Що таке верифікація картки і навіщо її проходити?

      Верифікація проводиться для того, щоб підтвердити, що картка належить саме позичальнику. В ході процедури на рахунку буде заблокована 1 гривня. Після успішної процедури верифікації сума на рахунку розблокується.

    • Чи можна оформити кредит на карту іншої людини?

      Умовами кредитування Тенго дозволено використання тільки своєї картки для отримання позики. Якщо отримаєш кредит на чужу картку, то в разі невиконання кредитних зобов'язань такий вчинок буде розцінюватися як шахрайська дія. Це може призвести до кримінальної відповідальності.

      Ми наполегливо рекомендуємо своїм клієнтам використовувати для отримання кредитних коштів тільки ті картки, які оформлені на їхні імена.

    • Чи можу я оформити кредит на карту свого найближчого родича?

      Ні, тому що відповідальність за власні боргові зобов'язання повинен нести саме ти. Реєструючись, ти повинен вказувати в анкеті тільки свої особисті дані.

    • Виникли форс-мажорні обставини. Можна отримати відстрочку по кредиту?

      Для уточнення порядку дій конкретно у твоєму випадку, звернись у форму зворотного зв'язку в розділі Контакти або на пошту info@tengo.ua. У повідомленні вкажи свої контактні дані, суть ситуації та можливі деталі, які допоможуть нам у розв’язуванні питання.

    • Можна отримати новий кредит при наявності заборгованості по попередньому кредиту?

      Оформлення нового кредиту можливо лише після погашення попереднього.

    • Чи можна продовжити термін кредиту?

      При подачі заявки ти обираєш бажаний строк користування позикою, перший розрахунковий період від 7 до 30 днів, та кредитний договір оформлюється відразу на термін від 337 до 360 днів з графіком періодичного погашення кредиту частинами. Якщо ти не погасиш повністю кредит у вибраний тобою термін, то зможеш продовжувати користуватись позикою, погашаючи її маленькими частинами відповідно до свого графіка платежів. У будь-який момент ти можеш повністю погасити заборгованість.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Служба турботи

    Свідоцтво ІК №176 про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 14.07.2016 р. Всі документи доступні за посиланням
    • Про Tengo
    • Калькулятор кредиту
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога
    • Акції
    • Блог

    Завантажуй застосунок

    © 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

    Онлайн чат