Ви знали, що на Amazon можна відкрити власний інтернет-магазин і для цього не обов'язково переїжджати жити в Америку? Ми вам розповімо, як залучати покупців із США і отримувати дохід в доларах, перебуваючи в Україні або в будь-якій іншій точці світу.
Amazon — це торгова площадка, яка за останні роки утримує лідерську позицію в сфері онлайн-бізнесу. Близько 70% товарного обороту світу припадає саме на цей маркетплейс. Крім США Амазон має майданчики в Німеччині, Франції, Японії, Китаї, Індії, Великобританії та інших країнах.
Маркетплейс дуже зручний. Він класифікує все, що продає. Тут можна купити що завгодно: від меблів — до продуктів харчування, книг, одягу. Найбільшим попитом Amazon користується в США. Місцеві жителі, якщо їм потрібно щось купити онлайн, не шукають товар в Гуглі, а відразу йдуть на Amazon.
Чому вам варто спробувати Amazon, незважаючи на те, що ви проживаєте в Україні? Ми маємо кілька відповідей на це питання.
Далі поговоримо про те, з чого почати бізнес на Амазон і які інвестиції для цього потрібні.
Для початку потрібно визначитися, за якою схемою ви збираєтеся співпрацювати з торговим майданчиком. Існує кілька моделей.
FBA — найбільш підходяща модель для новачків. Її суть полягає в тому, що підприємець закуповує товар у великих рітейлерів, а потім продає його на маркетплейсі. Amazon FBA надає продавцеві складське приміщення, послуги з обробки замовлень і доставки товарів покупцеві.
Використання Amazon FBA не безкоштовне. Тариф залежить від категорії, габаритів, кількості товару та інших факторів. Це може бути відсоток від продажів або фіксована сума. Крім цього вам знадобиться певна сума для закупівлі товару.
Private Label — модель співпраці з Амазон, яка передбачає продаж на маркетплейсі продукції власного виробництва. Це мета, яку ставить перед собою більшість продавців майданчика, відчувши її потужність і динамічність.
Щоб продавати на Amazon товари власного бренду, потрібно знайти виробника. Більшість продавців майданчика співпрацюють з фабриками Китаю і замовляють у них лінійки товарів. Для використання даної моделі вам також можуть знадобитися послуги дизайнера, аудитора, юриста, логістичної компанії.
Дропшиппінг — це бізнес-модель, заснована на посередництві. Як це працює? Ви реєструєтеся на Amazon і створюєте там свій онлайн-магазин. Після цього знаходите постачальника (одного або декількох) і домовляєтеся про співпрацю на умовах дропшипінгу. Далі все за стандартною схемою:
Заробітком дропшипера вважається націнка, яку він додає до вартості товару у постачальника.
Які витрати характерні для даної моделі? Власник онлайн-магазину платить за рекламу, просування товару в мережі, оформлення сторінки магазину, товарних карток тощо.
Перед тим як відкрити магазин, вам потрібно буде пройти реєстрацію на Amazon. Відразу попередимо, що це процедура не з простих. Складнощі полягають в тому, що ви збираєтеся торгувати на Амазон не маючи резидентства США.
Реєстрація складається з трьох етапів:
Після реєстрації у вас з'явиться магазин на Amazon, який можна буде налаштувати і оформити під себе і свій товар.
У Amazon є власний рекламний інструмент Amazon Ads. З його допомогою ви зможете досягти ще більш високих результатів на платформі. Продавцю пропонується три види реклами на вибір.
Використовувати рекламу можна навіть при відносно невеликому бюджеті. В результаті ви отримаєте:
Ми розповіли вам про основні переваги і принципи роботи на Amazon. Перш ніж використовувати маркетплейс для розвитку бізнесу, рекомендуємо вивчити більше інформації про схеми співпраці з майданчиком. Для цього можна пройти онлайн-курси або проконсультуватися з підприємцями, які вже реалізували себе на Amazon. Бажаємо успіху і високих продажів!